+36 (20) 517-1792
Ügyfélszolgálat: munkanap 08:00 - 16:00
Bevásárlás Hívjon most!
0

Vásárlási tájékoztató

Babella.hu üzleti és szállítási feltételek


Üdvözlünk  Kedves Vásárló!
Köszöntjük a Babella Üzletház WEB áruházában.

Általános Szerződési és Felhasználási feltételek
Kérjük, amennyiben vásárlója, illetve aktív felhasználója kíván lenni a babella.hu webáruháznak, figyelmesen olvassa el az Általános Szerződési Feltételeinket és kizárólag abban az esetben vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért, és kötelező érvényűnek tekinti magára nézve. 

A Webáruház működésével, megrendelési, és szállítási folyamatával kapcsolatosan felmerülő kérdések esetén az alábbi elérhetőségeken veheti fel velünk a kapcsolatot:

Üzemeltetői adatok:
Babella Üzletház
Babella Imre EV.
4765 Csenger, Petőfi út 65.
Adószám: 51859022-2-35
Kapcsolattartó: Babella Imre
E-mail: info@babella.hu
Telefonos elérhetőség: +36 20/517-1792

 

Megvásárolható termékek

A megjelenített termékeket on-line (elektronikus) vagy telefonos megrendeléssel lehet rendelni. Megrendelés esetén a termékeket házhozszállítjuk.

A termékekre vonatkozó megjelenített árak tartalmazzák a törvényben előírt áfát, azonban nem tartalmazzák a házhoz szállítás díját (lásd később). Külön csomagolási költség nem kerül felszámításra. 

Személyi adatok védelme

Megrendelés esetén szükségünk lesz az Ön adataira. Ezek az adatok szükségesek a számla kitöltéséhez, valamint az áru postázásához. a Vásárlók adatait kizárólag a saját szerződéseink, számlázásunk és könyvelésünk dokumentálására használjuk. Az eladó fél nem vállal semminemű felelősséget a hibásan vagy hiányosan megadott adatokból keletkező problémákért, főleg ha nem tüntetett fel ervényes telefonszámot, melyen elérjük Önt. Babella Imre E. V. a www.babella.hu webáruház tulajdonosa és üzemeltetője kijelenti, hogy a rendszerünkbe regisztrált összes személyes adatot szigorúan bizalmasan és törvény szerint kezeljük. Adatait semmilyen körülmények között nem szolgáltatjuk ki harmadik félnek sem más személyeknek. Ezen feltétel alól kivétel a szállító vagy kézbesítő cég. A szállító vállalatok szerződésben nyilatkoznak az adatok bizalmas kezeléséről és az adatokkal az Adatvédelmi Törvénynek megfelelően járnak el.


Az áruházban való böngészés, keresés
A webáruházunkban tetszés szerint nézelődhet, személyazonossága felfedése nélkül is megismerkedhet termékeinkkel, árainkkal; regisztráció nélkül tájékozódhat. Termékeinket kategóriák szerint soroltuk be. A különböző kategóriákat az áruház tetején lévő Bevásárlás menüből választhatja ki. Ezt követően jelennek meg az adott kategórián belül az alcsoportok. Több alcsoportot talál, melyek a könnyebb eligazodást szolgálják. A termékek listája egyben az árlistánk is. Minden termék árát bruttó áron, azaz ÁFÁ-val együtt tüntetjük fel. A termék nevére vagy fotójára kattintva az adott termék leíró oldalára jut, ahol részletes leírás mellett képet is lát. Ha a képre kattint az egérrel, akkor az nagyítva is megjelenik. A nyitó oldalra bármikor visszajuthat a Főoldal menüpontra kattintva, ami az oldalak felső részén elől található.

A felső keresőmezőben gyorsíthatja meg bármely termék gyorsabb megtalálását honlapunkon. A mezőbe kell beírni a keresendő termék nevének vagy leírásának bármelyik szavát, vagy szórészletét. A gomb megnyomása után a keresés eredményeképpen mindazon termékek megjelennek, amelyek nevében vagy leírásában a megadott szó vagy szórészlet szerepel.


Megrendelés
A vásárlás regisztráció nélkül is lehetséges. Ezen a portálon végrehajtott megrendelés következményeként a vevő és az eladó között adásvételi szerződés jön létre. A megrendeléssel a vásárló kijelenti, hogy elfogadja az általános szerződési feltételeket és tisztában van a vásárlás rögzített menetével. Az érvényes megrendeléshez vagy a regisztrációhoz a vásárló a regisztrációs oldalon található valamennyi pontot köteles a valóságnak megfelelően kitölteni. E kötelezettség elmulasztásából eredő károkért, illetve a regisztrációs folyamat közben felmerülő technikai problémákért nem vállalunk felelősséget. Amennyiben a rendelését telefonon kívánja megtenni, ez ugyanazon feltételek mellett a távollévők között kötött szerződésekről szóló szabályozás értelmében az ügyfélszolgálatunkon keresztül lehetséges. A termékek adatlapján megjelenített képek eltérhetnek a valóságtól, bizonyos esetekben illusztrációként szerepelnek. Cégünk nem vállal felelősséget az esetleges technikai ismertetők, a beszállító, vagy rajta kívül álló okok miatt történő előzetes bejelentés nélküli változása miatt. Az árváltoztatás jogát cégünk fenntartja. A honlapunkon található kiegészítők kompatibilitása más termékekkel nem garantált. Fenntartjuk a jogot a már visszaigazolt megrendelések visszautasítására részben, vagy teljes egészében. Részben történő teljesítés kizárólag a megrendelővel történő egyeztetést követően kerülhet sor. A termék vételárának előre történő kiegyenlítése esetén visszautalásra kerül az összeg küldőjének részére.

A megrendelések feldolgozása, igazolás
A megrendelések feldolgozása munkanapokon történik 08:00 és 16:00 óra között. A megrendelés feldolgozásaként megjelölt időpontokon kívül is van lehetőség a megrendelés leadására, amennyiben az a munkaidő lejárata után történik, az azt követő munkanapon kerül feldolgozásra. A megrendelésről automatikus visszaigazolást küld rendszerünk. Általános teljesítési határidő, a visszaigazolástól számított 1-6 munkanapon belül. Nagyobb összegű, mennyiségű megrendelés esetén kérjük hívja központi számunkat további információért (szállítás, árukészlet ellenőrzése).

A rendelés menete
1. A megvásárolni kívánt terméket helyezze a kosárba

2. Amennyiben Ön még nem regisztrált a babella.hu webáruházba, a regisztráció gombra kattintva itt megteheti. Regisztráció nélkül is le tudja adni rendelését. Amennyiben Ön már regisztrált felhasználónk, lépjen be és folytassa a vásárlást.

3. Azonnal megjelenik a kosár tartalma. Amennyiben szeretne több terméket a kosárba helyezni, nyomja meg a VÁSÁRLÁS FOLYTATÁSA gombot és folytathatja a vásárlást.

4. Ha nem szeretne további termékeket vásárolni, ellenőrizze a megvásárolni kívánt termék darabszámát. Amennyiben az nem megfelelő javítsa ki a plusz és minusz jelek használatával. A KOSÁR ÜRÍTÉSE feliratú gombbal ürítheti a bevásárlókosarát.

5. A folytatásért nyomja meg a RENDELÉS MEGKEZDÉSE feliratú gombot. Majd a megjelenő listából válassza ki a kívánt szállítási és fizetési módot. Ezt követően megjelenik Ön előtt rendelésének teljes összegzése és a már regisztrációkor megadott számlázási és szállítási adatai. Amennyiben változtatni szeretne adatain, kattintson az ADATLAP MÓDOSÍTÁSA feliratú gombra és írja át adatait. Miután mindent rendben talált, a megjegyzés részhez írhat az eladónak bármilyen nemű információt a futárnak és az eladónak egyaránt.

6. A RENDELÉS ELKÜLDÉSE feliratú gomb megnyomásával a rendelést postázza. Figyelem!! A rendelés elfogadása után a böngészőjén egy feliratnak kell megjelennie A KÖSZÖNJÜK RENDELÉSÉT címmel. Ha ezt nem látja valószínűleg a rendelése nem lett befejezve. Ellenőrizze a megadott email címén a leveleit néhány perc múlva, nem érkezett e igazolás. Amennyiben nem, ismételje meg a rendelést vagy hívja ügyfélszolgálatunkat. A megrendelést követően automatikus igazolást kap e-mai lcímére.



 

Szállítási információk

Tájékoztató

A megrendelésed kiszállítását az alábbi partnereink végzik, melyek közül szabadon választhatsz (kizárólag belföldre):

   FoxPost                       

- csomagautomatába: A csomag feladását követően a következő munkanap átvehető a csomag a választott automatából. Amint rendelésed megérkezett az automatába, SMS-ben egy nyitókódot kapsz. Miután a kódot megadtad az automata érintőképernyőjén, kinyílik a megfelelő rekesz ajtaja, és átveheted a csomagod, melyre 3 nap áll rendelkezésre. Egy csomag tömege maximum 25kg lehet.

   MPL                             

- házhoz: A szállítási határidő 1-2 munkanap, de általában a csomag feladását követő következő munkanap átvehető a csomag. A küldeményeket egy alkalommal kísérlik meg kézbesíteni, munkanapokon 08:00 és 17:00 óra között. Amennyiben az első kézbesítés sikertelen, a címzett a postán veheti át a csomagját. Egy csomag tömege maximum 40kg lehet.

- csomagautomatába vagy postapontra: A szállítási határidő 1-3 munkanap, de általában a csomag feladását követő következő munkanap átvehető a csomag. Csomagautomata esetén üzenetben kapni fogsz egy nyitókódot, amivel kinyithatod a megfelelő fiókot. Egy csomag tömege maximum 20kg lehet.

   GLS                             

- házhoz: A szállítási határidő 1-2 munkanap, de általában a csomag feladását követő következő munkanap átvehető a csomag. A rendelt csomagról SMS értesítőt fogsz kapni, a kézbesítés reggelén, a megadott telefonszámra, ami tartalmazza a csomagszámot, a futár telefonszámát, illetve egy időablakot a futár érkezési időpontjáról. Ha a futár nem talál senkit a címen, a következő munkanapon megpróbálja újra kézbesíteni a csomagot, harmadik kézbesítési lehetőség nincs. Egy csomag tömege maximum 40kg lehet..

- csomagautomatába vagy csomagpontba: A szállítási határidő 1-2 munkanap, de általában a csomag feladását követő következő munkanap átvehető a csomag. Csomagautomata esetén üzenetben kapni fogsz egy nyitókódot, amivel kinyithatod a megfelelő fiókot. Egy csomag tömege maximum 20kg lehet.

   Babella futár              

Akkor válaszd ezt a szállítási módot, ha Csenger vagy vonzáskörzetébe rendelsz (Csengersima, Csengerújfalu, Szamosangyalos, Szamosbecs, Pátyod és Komlódtótfalu településekre) így ingyenesen szállítunk, ha a vásárlás értéke eléri a bruttó 5000 Ft-ot, ez alatti rendelés esetén +990Ft szállítási díj kerül felszámításra.

A szállítási határidő a babella futár esetében, a munkanap 13:00-ig beérkező rendeléseket aznap kézbesítjük, az ez után beérkező rendeléseket már nem garantáljuk aznapi kiszállítással, így a következő munkanap kerül kiszállításra, de szállítással kapcsolatban egyedi kéréseket is teljesítünk, ebben az esetben kérünk, vedd fel velünk a kapcsolatot, a +36 20/517-1792-es telefonszámon.           


Hűtést igénylő termékeket, alkohol tartalmú italokat és gázpalackot csak saját, Babella futárral áll módunkban szállítani a biztonság érdekében. Külső futárcég ilyen jellegű termékek szállítását nem vállalja! Amennyiben a felsoroltak közül mégis ilyen terméket rendel külső futárcéggel, úgy sajnos nem tudjuk teljesíteni a rendelést.


Rendelés beérkezése

Megrendelésének fogadását minden esetben egy automatikus e-mail formájában visszaigazoljuk, mely tartalmazza a szállítási költséggel együtt a fizetendő összeget. Amennyiben nem találja a visszaigazoló e-mailt, érdemes megnézni  a „Promóciók, Frissítések, Spam”-ok mappákat is levelezőrendszerében. Amennyiben így sem találja, kérjük győződjön meg róla, hogy jól adta-e meg az e-mail címét. Kérdés esetén hívja ügyfélszolgálatunkat a +36 20/517-1792-es telefonszámon, vagy írjon az info@babella.hu e-mail címre.


Fizetés, csomagátvétel
- Utánvétel választásakor a megrendelt terméket a csomag átvételekor a futárnak kell kifizetni, készpénzben vagy bankkártyával. A visszaigazoló levél tartalmazza a rendelt termékek végösszegét.

- Előre utalás vagy bankkártyás fizetés esetén csak át kell vedd a csomagot a futártól, további fizetési kötelezettséged nincs.

A számlát a csomag tartalmazza. Kérjük a csomag külső felületét kézbesítéskor a futár előtt szíveskedj megvizsgálni, és esetlegesen észlelt sérülés esetén kérj jegyzőkönyv felvételét és ne vedd át a csomagot. A futárnak nem kötelessége a csomag tartalmának tételes átadása. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni.


Sikertelen kiszállítás
Kizárólag abban az esetben rendeld meg a kívánt termékeket, amennyiben a csomag átvételekor ki tudod fizetni annak díját a futárnak. Az Vevő hibájából meghiúsult kézbesítés miatti újraküldés költségei minden esetben a Vevőt terhelik. Amennyiben a Vevő hibájából meghiúsul a kiszállítás, a nem lemondott megrendelések újraküldésének a költségei a Vevőt terhelik. Ezen költség (a tényleges kiszállítási költség) a Vevő felé kiszámlázásra kerül. Újraküldés esetén ezekután a terméket csakis előreutalással áll módunkban küldeni. A megrendelés leadásakor a megrendelő beleegyezik az ÁSZF-be, azt tudomásul veszi, és szerződés jön létre a Vevő és az eladó között. Felhívjuk figyelmed, hogy a futárszolgálatok nem jogosultak a termék kicsomagolását elvégezni. Amennyiben a csomagot hiányosan kaptad meg, úgy telefonon vagy e-mailben értesíts bennünket. Sérült csomagot ne vegyél át! Ebben az esetben jelezd a futárnál, hogy a csomagot a sérülés miatt nem veszed át.

 

Visszalépés a megrendeléstől
Minden bejegyzett megrendeléstől mindkét fél a megrendelést követő 24 órában (1 munkanap) telefonon vagy e-mailen keresztül visszaléphet. Az ilyen visszalépést kérjük az info@babella.hu címre küldeni.

Vásárlástól való elállás joga
A vevő jogosult a megrendelést követően, de még a kiszállítást megelőzően a vásárlástól elállni. Ezt az igényét jelezheti e-mail üzenetben vagy telefonon. Figyelem, az e-mail üzenetek sokszor hosszasan keringenek a szerverek között, a kiszállítás előtti elállás kérelmének figyelembevételéhez a mi levelező programunkba való beérkezés tényleges idejét tudjuk értelemszerűen elfogadni és nem a levél feladásáét!
A vevő a termék átvételét követő nyolc munkanapon belül indoklás nélkül elállhat a vásárlástól és e határidőn belül visszajuttathatja a terméket a távollévők között kötött szerződésekről szóló 17/1999. (II.5.) Kormányrendelet 4.§ és 5.§ szerint. A vevő viseli az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségeket.
A vevő elállása esetén eladó az áru ellenértékét haladéktalanul, de legkésőbb harminc napon belül visszatéríti. Az eladó kizárólag használatba nem vett, sérülésmentes, hiánytalan csomagolású termék visszaszolgáltatása esetén téríti vissza a vételárat ezen pont alapján.
Amennyiben méretcserére van szüksége, ezt jelezheti Ügyfélszolgálatunkon, ilyen esetekben a határidő rugalmasan változhat, megoldható az eredeti áru, csomagcserekor történő visszajuttatása is.

Amennyiben a vásárló egy korrekt módon teljesített rendelést nem veszi át és a futárszolgálat a babella.hu internetes üzlet költségén visszahozza a csomagot, akkor fenntartjuk a jogot, hogy a vevőt a jövőben csak csekken történő előzetes fizetés esetén szolgáljuk ki!


Garancia, szavatosság 
A babella.hu internetes üzlet, vagy beszállítóink, a gyártók és az importőrök az eladott árukra terméktípusoktól függően eltérő, a hatályos jogszabályoknak megfelelő szavatossági időt vállalnak. Az ettől eltérő szavatossági idő, vagy jótállás, és ennek időtartama az adott áru mellett van feltüntetve. Az eladó szavatossági és jótállási felelősségére a Ptk. kormányrendeletben foglaltak az irányadóak.

Az eladó a megvásárolt termékeket csak abban az esetben köteles kicserélni, ha azok bizonyítottan hibásak.

Garanciális ügyintézésre visszaküldött termékeket kizárólag blokkal vagy számlával együtt fogadunk, továbbá szükséges a vitatott probléma részletes leírására is.

Ezek nélkül sajnos nem tudjuk az ügyintézést lefolytatni.

Garanciális problémával rendelkező termékek postacíme:  Babella Üzletház, 4765 Csenger, Tisza út 1/b.

 
Személyi adatok védelme:

Megrendelés esetén szükségünk lesz az Ön adataira. Ezek az adatok szükségesek a számla kitöltéséhez, valamint az áru postázásához. a Vásárlók adatait kizárólag a saját szerződéseink, számlázásunk és könyvelésünk dokumentálására használjuk. Az eladó fél nem vállal semminemű felelősséget a hibásan vagy hiányosan megadott adatokból keletkező problémákért, főleg ha nem tüntetett fel ervényes telefonszámot, melyen elérjük Önt. A Babella Üzletház, Babella Imre E.V., a www.babella.hu webáruház tulajdonosa és üzemeltetője kijelenti, hogy a rendszerünkbe regisztrált összes személyes adatot szigorúan bizalmasan és törvény szerint kezeljük. Adatait semmilyen körülmények nem szolgáltatjuk ki harmadik félnek sem más személyeknek. Ezen feltétel alól kivétel a szállító vagy kézbesítő cég. A szállító vállalatok szerződésben nyilatkoznak az adatok bizalmas kezeléséről és az adatokkal az Adatvédelmi Törvénynek megfelelően járnak el.


Adatvédelem:

A vásárlók személyes adatainak felhasználása az Adatvédelmi törvény hatályos szabályozásának értelmében történik. Minden résztvevőnek joga van elérni, helyesbíteni vagy törölni bármely, akár az összes általa megadott információt, kivételt képeznek azok a számla adatok (a számlák tőpéldányai), melyeknek megőrzésére a Számviteli Törvény kötelez.

Az eladó a vásárlók adatait a szerződés teljesítése, és a szerződés feltételeinek későbbi bizonyítása érdekében tárolja, illetve alvállalkozóinak átadja (pld. GLS). Az alvállalkozók az eladó által átadott személyes adatokat semmilyen módon nem jogosultak megőrizni, felhasználni, illetve további személyeknek átadni.

 

Adattovábbítási nyilatkozat:

Tudomásul veszem, hogy a Babella Imre EV. (4765 Csenger, Petőfi út 65.) adatkezelő által a babella.hu felhasználói adatbázisában tárolt alábbi személyes adataim átadásra kerülnek az OTP Mobil Kft., mint adatfeldolgozó részére. Az adatkezelő által továbbított adatok köre az alábbi: név, e-mail cím, telefonszám, számlázási cím. Az adatfeldolgozó által végzett adatfeldolgozási tevékenység jellege és célja a SimplePay Adatkezelési tájékoztatóban, az alábbi linken tekinthető meg: https://simplepay.hu/adatkezelesi-tajekoztatok