+36 (20) 517-1792
Ügyfélszolgálat: munkanap 08:00 - 16:00
Bevásárlás Hívjon most!
0

Vásárlási tájékoztató

Babella.hu üzleti és szállítási feltételek


Üdvözlünk  Kedves Vásárló!
Köszöntjük a Babella Üzletház WEB áruházában.

Általános Szerződési és Felhasználási feltételek
Kérjük, amennyiben vásárlója, illetve aktív felhasználója kíván lenni a babella.hu webáruháznak, figyelmesen olvassa el az Általános Szerződési Feltételeinket és kizárólag abban az esetben vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért, és kötelező érvényűnek tekinti magára nézve. 

A Webáruház működésével, megrendelési, és szállítási folyamatával kapcsolatosan felmerülő kérdések esetén az alábbi elérhetőségeken veheti fel velünk a kapcsolatot:

Üzemeltetői adatok:
Babella Üzletház
Babella Imre EV.
4765 Csenger, Petőfi út 65.
Adószám: 51859022-2-35
Kapcsolattartó: Babella Imre
E-mail: info@babella.hu
Telefonos elérhetőség: +36 20/517-1792

 

Megvásárolható termékek

A megjelenített termékeket on-line (elektronikus) vagy telefonos megrendeléssel lehet rendelni. Megrendelés esetén a termékeket házhozszállítjuk.

A termékekre vonatkozó megjelenített árak tartalmazzák a törvényben előírt áfát, azonban nem tartalmazzák a házhoz szállítás díját (lásd később). Külön csomagolási költség nem kerül felszámításra. 

Személyi adatok védelme

Megrendelés esetén szükségünk lesz az Ön adataira. Ezek az adatok szükségesek a számla kitöltéséhez, valamint az áru postázásához. a Vásárlók adatait kizárólag a saját szerződéseink, számlázásunk és könyvelésünk dokumentálására használjuk. Az eladó fél nem vállal semminemű felelősséget a hibásan vagy hiányosan megadott adatokból keletkező problémákért, főleg ha nem tüntetett fel ervényes telefonszámot, melyen elérjük Önt. Babella Imre E. V. a www.babella.hu webáruház tulajdonosa és üzemeltetője kijelenti, hogy a rendszerünkbe regisztrált összes személyes adatot szigorúan bizalmasan és törvény szerint kezeljük. Adatait semmilyen körülmények között nem szolgáltatjuk ki harmadik félnek sem más személyeknek. Ezen feltétel alól kivétel a szállító vagy kézbesítő cég. A szállító vállalatok szerződésben nyilatkoznak az adatok bizalmas kezeléséről és az adatokkal az Adatvédelmi Törvénynek megfelelően járnak el.


Az áruházban való böngészés, keresés
A webáruházunkban tetszés szerint nézelődhet, személyazonossága felfedése nélkül is megismerkedhet termékeinkkel, árainkkal; regisztráció nélkül tájékozódhat. Termékeinket kategóriák szerint soroltuk be. A különböző kategóriákat az áruház tetején lévő Bevásárlás menüből választhatja ki. Ezt követően jelennek meg az adott kategórián belül az alcsoportok. Több alcsoportot talál, melyek a könnyebb eligazodást szolgálják. A termékek listája egyben az árlistánk is. Minden termék árát bruttó áron, azaz ÁFÁ-val együtt tüntetjük fel. A termék nevére vagy fotójára kattintva az adott termék leíró oldalára jut, ahol részletes leírás mellett képet is lát. Ha a képre kattint az egérrel, akkor az nagyítva is megjelenik. A nyitó oldalra bármikor visszajuthat a Főoldal menüpontra kattintva, ami az oldalak felső részén elől található.

A felső keresőmezőben gyorsíthatja meg bármely termék gyorsabb megtalálását honlapunkon. A mezőbe kell beírni a keresendő termék nevének vagy leírásának bármelyik szavát, vagy szórészletét. A gomb megnyomása után a keresés eredményeképpen mindazon termékek megjelennek, amelyek nevében vagy leírásában a megadott szó vagy szórészlet szerepel.


Megrendelés
A vásárlás regisztráció nélkül is lehetséges. Ezen a portálon végrehajtott megrendelés következményeként a vevő és az eladó között adásvételi szerződés jön létre. A megrendeléssel a vásárló kijelenti, hogy elfogadja az általános szerződési feltételeket és tisztában van a vásárlás rögzített menetével. Az érvényes megrendeléshez vagy a regisztrációhoz a vásárló a regisztrációs oldalon található valamennyi pontot köteles a valóságnak megfelelően kitölteni. E kötelezettség elmulasztásából eredő károkért, illetve a regisztrációs folyamat közben felmerülő technikai problémákért nem vállalunk felelősséget. Amennyiben a rendelését telefonon kívánja megtenni, ez ugyanazon feltételek mellett a távollévők között kötött szerződésekről szóló szabályozás értelmében az ügyfélszolgálatunkon keresztül lehetséges. A termékek adatlapján megjelenített képek eltérhetnek a valóságtól, bizonyos esetekben illusztrációként szerepelnek. Cégünk nem vállal felelősséget az esetleges technikai ismertetők, a beszállító, vagy rajta kívül álló okok miatt történő előzetes bejelentés nélküli változása miatt. Az árváltoztatás jogát cégünk fenntartja. A honlapunkon található kiegészítők kompatibilitása más termékekkel nem garantált. Fenntartjuk a jogot a már visszaigazolt megrendelések visszautasítására részben, vagy teljes egészében. Részben történő teljesítés kizárólag a megrendelővel történő egyeztetést követően kerülhet sor. A termék vételárának előre történő kiegyenlítése esetén visszautalásra kerül az összeg küldőjének részére.

A megrendelések feldolgozása, igazolás
A megrendelések feldolgozása munkanapokon történik 08:00 és 16:00 óra között. A megrendelés feldolgozásaként megjelölt időpontokon kívül is van lehetőség a megrendelés leadására, amennyiben az a munkaidő lejárata után történik, az azt követő munkanapon kerül feldolgozásra. A megrendelésről automatikus visszaigazolást küld rendszerünk. Általános teljesítési határidő, a visszaigazolástól számított 1-6 munkanapon belül. Nagyobb összegű, mennyiségű megrendelés esetén kérjük hívja központi számunkat további információért (szállítás, árukészlet ellenőrzése).

A rendelés menete
1. A megvásárolni kívánt terméket helyezze a kosárba

2. Amennyiben Ön még nem regisztrált a babella.hu webáruházba, a regisztráció gombra kattintva itt megteheti. Regisztráció nélkül is le tudja adni rendelését. Amennyiben Ön már regisztrált felhasználónk, lépjen be és folytassa a vásárlást.

3. Azonnal megjelenik a kosár tartalma. Amennyiben szeretne több terméket a kosárba helyezni, nyomja meg a VÁSÁRLÁS FOLYTATÁSA gombot és folytathatja a vásárlást.

4. Ha nem szeretne további termékeket vásárolni, ellenőrizze a megvásárolni kívánt termék darabszámát. Amennyiben az nem megfelelő javítsa ki a plusz és minusz jelek használatával. A KOSÁR ÜRÍTÉSE feliratú gombbal ürítheti a bevásárlókosarát.

5. A folytatásért nyomja meg a RENDELÉS MEGKEZDÉSE feliratú gombot. Majd a megjelenő listából válassza ki a kívánt szállítási és fizetési módot. Ezt követően megjelenik Ön előtt rendelésének teljes összegzése és a már regisztrációkor megadott számlázási és szállítási adatai. Amennyiben változtatni szeretne adatain, kattintson az ADATLAP MÓDOSÍTÁSA feliratú gombra és írja át adatait. Miután mindent rendben talált, a megjegyzés részhez írhat az eladónak bármilyen nemű információt a futárnak és az eladónak egyaránt.

6. A RENDELÉS ELKÜLDÉSE feliratú gomb megnyomásával a rendelést postázza. Figyelem!! A rendelés elfogadása után a böngészőjén egy feliratnak kell megjelennie A KÖSZÖNJÜK RENDELÉSÉT címmel. Ha ezt nem látja valószínűleg a rendelése nem lett befejezve. Ellenőrizze a megadott email címén a leveleit néhány perc múlva, nem érkezett e igazolás. Amennyiben nem, ismételje meg a rendelést vagy hívja ügyfélszolgálatunkat. A megrendelést követően automatikus igazolást kap e-mai lcímére.



 

Szállítási információk

Tájékoztató

A megrendelt csomagot a GLS General Logistics Systems Hungary Csomag-Logisztikai Kft. (továbbiakban: GLS Hungary Kft.) futárszolgálatával küldjük Önnek Magyarország területén, vagy Csenger és vonzáskörzetében rendelhet akár ingyenes kiszállítással, melyet saját járműveinkkel, kézbesítünk (lásd: babella futár).

Hűtést igénylő termékeket, alkohol tartalmú italokat és gázpalackot csak saját, babella futárral áll módunkban szállítani a biztonság érdekében. A GLS ilyen jellegű termékek szállítását nem vállalja! Amennyiben a felsoroltak közül mégis ilyen terméket rendel GLS szállítási móddal, úgy sajnos nem tudjuk teljesíteni a rendelést.

Rendelés beérkezése

Megrendelésének fogadását minden esetben egy automatikus e-mail formájában visszaigazoljuk, mely tartalmazza a szállítási költséggel együtt a fizetendő összeget. Amennyiben nem találja a visszaigazoló e-mailt, érdemes megnézni  a „Promóciók, Frissítések, Spam”-ok mappákat is levelezőrendszerében. Amennyiben így sem találja, kérjük győződjön meg róla, hogy jól adta-e meg az e-mail címét. Kérdés esetén hívja ügyfélszolgálatunkat a +36 20/517-1792-as telefonszámon, vagy írjon az info@babella.hu e-mail címre.


      GLS:      

Szállítási határidő
A szállítási határidő a GLS-el 1-3 munkanap, de általában a csomag feladását követő következő munkanap átvehető a csomag.
Abban az esetben, ha valamely árucikkünket kiárusítottuk és jelen pillanatban nincs raktáron, erről Önt e-mailben vagy telefonon értesítjük. Így, a szállítási idő megnőhet.
A rendelt csomagokról SMS értesítőt fog kapni, a kézbesítés reggelén, a megadott telefonszámra.

Fizetés, csomagátvétel
A megrendelt terméket a csomag átvételekor a futárnak kell kifizetni, készpénzben vagy bankkártyával, utánvétes fizetési mód esetén. A visszaigazoló levél tartalmazza a rendelt termékek végösszegét. A számlát a csomag tartalmazza. Kérjük a csomag külső felületét kézbesítéskor a futár előtt szíveskedjék megvizsgálni, és esetlegesen észlelt sérülés esetén kérje jegyzőkönyv felvételét és ne vegye át a csomagot. A futárnak nem kötelessége a csomag tartalmának  tételes átadása. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni.

Díjszabás:
A GLS Hungary Kft. által szállított csomagok díja függ a csomag súlyától, melyet webáruházunk automatikusan generál a megrendelt termékek súlyához igazítva.

Sikertelen kiszállítás
Kizárólag abban az esetben rendelje meg a kívánt termékeket, amennyiben a csomag átvételekor ki tudja fizetni annak díját a futárnak. Az Ön hibájából meghiúsult kézbesítés miatti újraküldés költségei minden esetben a Vevőt terhelik. Amennyiben a Vevő hibájából meghiúsul, a kiszállítás a nem lemondott megrendelések újraküldésének a költsége a Vevőt terheli. Ezen költség (a tényleges kiszállítási költség) a Vevő felé kiszámlázásra kerül. Újraküldés esetén ezekután a terméket csakis előreutalással áll módunkban küldeni. A megrendelés leadásakor a megrendelő beleegyezik az ÁSZF-be, azt tudomásul veszi, és szerződés jön létre a vevő és az eladó között. Felhívjuk figyelmüket, hogy a futárszolgálat nem jogosult a termék kicsomagolását elvégezni az utánvét kifizetését megelőzően és utána sem köteles jegyzőkönyvet felvenni, amennyiben hiányosnak tartja a csomagot, a kibontást követően. Amennyiben a csomagot hiányosan kapta meg, úgy telefonon vagy e-mailben értesítsen bennünket. Sérült csomagot ne vegye át! Ebben az esetben jelezze a futárnál, hogy a csomagot a sérülés miatt nem veszi át.

 

      babella futár      

Szállítási határidő
A szállítási határidő a babella futár esetében, a munkanap 13:00-ig beérkező rendeléseket aznap kézbesítjük, az ez után beérkező rendeléseket már nem garantáljuk aznapi kiszállítással, így a következő munkanap kerül kiszállításra, de szállítással kapcsolatban egyedi kéréseket is teljesítünk, ebben az esetben kérjük vegye fel velünk a kapcsolatot, a +36 20/517-1792-as telefonszámon.

Díjszabás:
A babella futárral ingyenesen szállítunk: Csenger, Csengersima, Csengerújfalu, Szamosangyalos, Szamosbecs, Pátyod és Komlódtótfalu településekre, ha a vásárlás értéke eléri a bruttó 5000 Ft-ot, ez alatti rendelés esetén +990Ft szállítási díj kerül felszámításra.

Sikertelen kiszállítás
Kizárólag abban az esetben rendelje meg a kívánt termékeket, amennyiben a csomag átvételekor ki tudja fizetni annak díját a futárnak.  A megrendelés leadásakor a megrendelő beleegyezik az ÁSZF-be, azt tudomásul veszi, és szerződés jön létre a vevő és az eladó között.

Visszalépés a megrendeléstől
Minden bejegyzett megrendeléstől mindkét fél a megrendelést követő 24 órában (1 munkanap) telefonon vagy e-mailen keresztül visszaléphet. Az ilyen visszalépést kérjük az info@babella.hu címre küldeni.

Vásárlástól való elállás joga
A vevő jogosult a megrendelést követően, de még a kiszállítást megelőzően a vásárlástól elállni. Ezt az igényét jelezheti e-mail üzenetben vagy telefonon. Figyelem, az e-mail üzenetek sokszor hosszasan keringenek a szerverek között, a kiszállítás előtti elállás kérelmének figyelembevételéhez a mi levelező programunkba való beérkezés tényleges idejét tudjuk értelemszerűen elfogadni és nem a levél feladásáét!
A vevő a termék átvételét követő nyolc munkanapon belül indoklás nélkül elállhat a vásárlástól és e határidőn belül visszajuttathatja a terméket a távollévők között kötött szerződésekről szóló 17/1999. (II.5.) Kormányrendelet 4.§ és 5.§ szerint. A vevő viseli az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségeket.
A vevő elállása esetén eladó az áru ellenértékét haladéktalanul, de legkésőbb harminc napon belül visszatéríti. Az eladó kizárólag használatba nem vett, sérülésmentes, hiánytalan csomagolású termék visszaszolgáltatása esetén téríti vissza a vételárat ezen pont alapján.
Amennyiben méretcserére van szüksége, ezt jelezheti Ügyfélszolgálatunkon, ilyen esetekben a határidő rugalmasan változhat, megoldható az eredeti áru, csomagcserekor történő visszajuttatása is.

Amennyiben a vásárló egy korrekt módon teljesített rendelést nem veszi át és a futárszolgálat a babella.hu internetes üzlet költségén visszahozza a csomagot, akkor fenntartjuk a jogot, hogy a vevőt a jövőben csak csekken történő előzetes fizetés esetén szolgáljuk ki!


Garancia, szavatosság 
A babella.hu internetes üzlet, vagy beszállítóink, a gyártók és az importőrök az eladott árukra terméktípusoktól függően eltérő, a hatályos jogszabályoknak megfelelő szavatossági időt vállalnak. Az ettől eltérő szavatossági idő, vagy jótállás, és ennek időtartama az adott áru mellett van feltüntetve. Az eladó szavatossági és jótállási felelősségére a Ptk. kormányrendeletben foglaltak az irányadóak.

Az eladó a megvásárolt termékeket csak abban az esetben köteles kicserélni, ha azok bizonyítottan hibásak.

Garanciális ügyintézésre visszaküldött termékeket kizárólag blokkal vagy számlával együtt fogadunk, továbbá szükséges a vitatott probléma részletes leírására is.

Ezek nélkül sajnos nem tudjuk az ügyintézést lefolytatni.

Garanciális problémával rendelkező termékek postacíme:  Babella Üzletház, 4765 Csenger, Tisza út 1/b.

 
Személyi adatok védelme:

Megrendelés esetén szükségünk lesz az Ön adataira. Ezek az adatok szükségesek a számla kitöltéséhez, valamint az áru postázásához. a Vásárlók adatait kizárólag a saját szerződéseink, számlázásunk és könyvelésünk dokumentálására használjuk. Az eladó fél nem vállal semminemű felelősséget a hibásan vagy hiányosan megadott adatokból keletkező problémákért, főleg ha nem tüntetett fel ervényes telefonszámot, melyen elérjük Önt. A Babella Üzletház, Babella Imre E.V., a www.babella.hu webáruház tulajdonosa és üzemeltetője kijelenti, hogy a rendszerünkbe regisztrált összes személyes adatot szigorúan bizalmasan és törvény szerint kezeljük. Adatait semmilyen körülmények nem szolgáltatjuk ki harmadik félnek sem más személyeknek. Ezen feltétel alól kivétel a szállító vagy kézbesítő cég. A szállító vállalatok szerződésben nyilatkoznak az adatok bizalmas kezeléséről és az adatokkal az Adatvédelmi Törvénynek megfelelően járnak el.


Adatvédelem:

A vásárlók személyes adatainak felhasználása az Adatvédelmi törvény hatályos szabályozásának értelmében történik. Minden résztvevőnek joga van elérni, helyesbíteni vagy törölni bármely, akár az összes általa megadott információt, kivételt képeznek azok a számla adatok (a számlák tőpéldányai), melyeknek megőrzésére a Számviteli Törvény kötelez.

Az eladó a vásárlók adatait a szerződés teljesítése, és a szerződés feltételeinek későbbi bizonyítása érdekében tárolja, illetve alvállalkozóinak átadja (pld. GLS). Az alvállalkozók az eladó által átadott személyes adatokat semmilyen módon nem jogosultak megőrizni, felhasználni, illetve további személyeknek átadni.