+36 (20) 517-1792
Ügyfélszolgálat: munkanap 08:00 - 16:00
Bevásárlás Hívjon most!
0

Szállítási információk

Szállítási tájékoztató

A megrendelt árut a GLS General Logistics Systems Hungary Csomag-Logisztikai Kft. (továbbiakban: GLS Hungary Kft.) futárszolgálatával küldjük Önnek, vagy saját járművünkkel, babella futárunkkal (továbbiakban: babella futár) amennyiben Csenger vagy vonzáskörzetéből rendel. Ha távoleső településről rendel, és a babella futárt választotta szállítási módként, úgy rendelése sajnos érvénytelen, kérjük vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal, hogy módosítsuk a szállítási formát.

Hűtést igénylő termékeket, alkohol tartalmú italokat és gázpalackot csak saját, babella futárral áll módunkban szállítani a biztonság érdekében. A GLS ilyen jellegű termékek szállítását nem vállalja! Amennyiben a felsoroltak közül mégis ilyen terméket rendel GLS szállítási móddal, úgy sajnos nem tudjuk vállalni a kézbesítést, rendelése érvénytelen lesz.

Rendelés beérkezése

Megrendelésének fogadását minden esetben egy automatikus e-mail formájában visszaigazoljuk, amennyiben nem találja a visszaigazoló e-mailt, érdemes megnézni  a „Promóciók, Frissítések, Spam”-ok mappákat is levelezőrendszerében. Amennyiben így sem találja, kérjük győződjön meg róla, hogy jól  adta-e meg az e-mail címét vagy hívja ügyfélszolgálatunkat: +36 20/517-1792.

A GLS Futárszolgálattal rendelt csomagokról SMS értesítőt is fog kapni.

Fizetés, csomagátvétel
A megrendelt terméket a csomag átvételekor a futárnak kell kifizetni, készpénzben vagy bankkártyával, utánvétes fizetési mód esetén. A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítője és a visszaigazoló levél alapján minden költséget tartalmaz. A számlát a csomag tartalmazza. Kérjük a csomag külső felületét kézbesítéskor a futár előtt szíveskedjék megvizsgálni, és esetlegesen észlelt sérülés esetén kérje jegyzőkönyv felvételét és ne vegye át a csomagot. A futárnak nem kötelessége a csomag tartalmának  tételes átadása.  Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni.

Szállítási határidő
A szállítási határidő a babella futár esetében, a munkanap 12:00-ig beérkező rendeléseket aznap kézbesítjük, az ez után beérkező rendeléseket már nem garantáljuk aznapi kiszállítással, így a következő munkanap kerül kiszállításra, de egyedi kéréseket is teljesítünk kiszállítás kapcsán.

A GLS Hungary Kft. esetében csomagok a feladást követő munkanapon kézbesítésre kerülnek.

Abban az esetben, ha valamely árucikkünket kiárusítottuk és jelen pillanatban nincs raktáron, erről Önt e-mailben vagy telefonon értesítjük. Így, a szállítási idő megnőhet.

Díjszabások:

A babella futárral ingyenesen szállítunk, Csenger és annak vonzáskörzetében ha a vásárlás értéke eléri a bruttó 5000 Ft-ot, ez alatti rendelés esetén +990Ft szállítási díj kerül felszámításra.

A GLS Hungary Kft. által szállított csomagok díja függ a csomag súlyától, melyet webáruházunk automatikusan kezel a megrendelt termékek súlyához igazítva. - EZ A MODUL JELENLEG KARBANTARTÁS ALATT ÁLL! (Kérjük egyeztessen kollégáinkkal telefon vagy e-mail formájában, a szállítás díjazásáról, megértésüket köszönjük!)

Sikertelen kiszállítás
Kizárólag abban az esetben rendelje meg a kívánt termékeket, amennyiben a csomag átvételekor ki tudja fizetni annak díját a futárnak. Az ön hibájából meghiúsult kézbesítés miatti újraküldés költségei minden esetben a Vevőt terhelik. Amennyiben a Vevő hibájából meghiúsul, a kiszállítás a nem lemondott megrendelések újraküldésének a költsége a Vevőt terheli. Ezen költség (a tényleges kiszállítási költség) a Vevő felé kiszámlázásra kerül. Újraküldés esetén ezekután a terméket csakis előreutalással áll módunkban küldeni. A megrendelés leadásakor a megrendelő beleegyezik az ÁSZF-be, azt tudomásul veszi, és szerződés jön létre a vevő és az eladó között. A futárszolgálat részére már feladott csomag lemondására nincs lehetőség, a futár megkísérli a kézbesítést, és a kézbesítési díj a megrendelőt terheli, abban az esetben is ha azt nem veszi át, vagy visszaküldi a csomagot.  Felhívjuk figyelmüket, hogy a futárszolgálat nem jogosult a termék kicsomagolását elvégezni az utánvét kifizetését megelőzően és utána sem köteles jegyzőkönyvet felvenni, amennyiben hiányosnak tartja a csomagot, a kibontást követően. Amennyiben a csomagot hiányosan kapta meg, úgy telefonon vagy e-mailben értesítsen bennünket. Sérült csomagot ne vegye át! Ebben az esetben jelezze a futárnál, hogy a csomagot a sérülés miatt nem veszi át.