+36 (20) 517-1792
Ügyfélszolgálat: munkanap 08:00 - 16:00
Bevásárlás Hívjon most!
0

Szállítási információk

Tájékoztató

A megrendelésed kiszállítását az alábbi partnereink végzik, melyek közül szabadon választhatsz (kizárólag belföldre):

   FoxPost                       

- csomagautomatába: A csomag feladását követően a következő munkanap átvehető a csomag a választott automatából. Amint rendelésed megérkezett az automatába, SMS-ben egy nyitókódot kapsz. Miután a kódot megadtad az automata érintőképernyőjén, kinyílik a megfelelő rekesz ajtaja, és átveheted a csomagod, melyre 3 nap áll rendelkezésre. Egy csomag tömege maximum 25kg lehet.

   MPL                             

- házhoz: A szállítási határidő 1-2 munkanap, de általában a csomag feladását követő következő munkanap átvehető a csomag. A küldeményeket egy alkalommal kísérlik meg kézbesíteni, munkanapokon 08:00 és 17:00 óra között. Amennyiben az első kézbesítés sikertelen, a címzett a postán veheti át a csomagját. Egy csomag tömege maximum 40kg lehet.

- csomagautomatába vagy postapontra: A szállítási határidő 1-3 munkanap, de általában a csomag feladását követő következő munkanap átvehető a csomag. Csomagautomata esetén üzenetben kapni fogsz egy nyitókódot, amivel kinyithatod a megfelelő fiókot. Egy csomag tömege maximum 20kg lehet.

   GLS                             

- házhoz: A szállítási határidő 1-2 munkanap, de általában a csomag feladását követő következő munkanap átvehető a csomag. A rendelt csomagról SMS értesítőt fogsz kapni, a kézbesítés reggelén, a megadott telefonszámra, ami tartalmazza a csomagszámot, a futár telefonszámát, illetve egy időablakot a futár érkezési időpontjáról. Ha a futár nem talál senkit a címen, a következő munkanapon megpróbálja újra kézbesíteni a csomagot, harmadik kézbesítési lehetőség nincs. Egy csomag tömege maximum 40kg lehet..

- csomagautomatába vagy csomagpontba: A szállítási határidő 1-2 munkanap, de általában a csomag feladását követő következő munkanap átvehető a csomag. Csomagautomata esetén üzenetben kapni fogsz egy nyitókódot, amivel kinyithatod a megfelelő fiókot. Egy csomag tömege maximum 20kg lehet.

   Babella futár              

Akkor válaszd ezt a szállítási módot, ha Csenger vagy vonzáskörzetébe rendelsz (Csengersima, Csengerújfalu, Szamosangyalos, Szamosbecs, Pátyod és Komlódtótfalu településekre) így ingyenesen szállítunk, ha a vásárlás értéke eléri a bruttó 5000 Ft-ot, ez alatti rendelés esetén +990Ft szállítási díj kerül felszámításra.

A szállítási határidő a babella futár esetében, a munkanap 13:00-ig beérkező rendeléseket aznap kézbesítjük, az ez után beérkező rendeléseket már nem garantáljuk aznapi kiszállítással, így a következő munkanap kerül kiszállításra, de szállítással kapcsolatban egyedi kéréseket is teljesítünk, ebben az esetben kérünk, vedd fel velünk a kapcsolatot, a +36 20/517-1792-es telefonszámon.           


Hűtést igénylő termékeket, alkohol tartalmú italokat és gázpalackot csak saját, Babella futárral áll módunkban szállítani a biztonság érdekében. Külső futárcég ilyen jellegű termékek szállítását nem vállalja! Amennyiben a felsoroltak közül mégis ilyen terméket rendel külső futárcéggel, úgy sajnos nem tudjuk teljesíteni a rendelést.


Rendelés beérkezése

Megrendelésének fogadását minden esetben egy automatikus e-mail formájában visszaigazoljuk, mely tartalmazza a szállítási költséggel együtt a fizetendő összeget. Amennyiben nem találja a visszaigazoló e-mailt, érdemes megnézni  a „Promóciók, Frissítések, Spam”-ok mappákat is levelezőrendszerében. Amennyiben így sem találja, kérjük győződjön meg róla, hogy jól adta-e meg az e-mail címét. Kérdés esetén hívja ügyfélszolgálatunkat a +36 20/517-1792-es telefonszámon, vagy írjon az info@babella.hu e-mail címre.


Fizetés, csomagátvétel
- Utánvétel választásakor a megrendelt terméket a csomag átvételekor a futárnak kell kifizetni, készpénzben vagy bankkártyával. A visszaigazoló levél tartalmazza a rendelt termékek végösszegét.

- Előre utalás vagy bankkártyás fizetés esetén csak át kell vedd a csomagot a futártól, további fizetési kötelezettséged nincs.

A számlát a csomag tartalmazza. Kérjük a csomag külső felületét kézbesítéskor a futár előtt szíveskedj megvizsgálni, és esetlegesen észlelt sérülés esetén kérj jegyzőkönyv felvételét és ne vedd át a csomagot. A futárnak nem kötelessége a csomag tartalmának tételes átadása. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni.


Sikertelen kiszállítás
Kizárólag abban az esetben rendeld meg a kívánt termékeket, amennyiben a csomag átvételekor ki tudod fizetni annak díját a futárnak. Az Vevő hibájából meghiúsult kézbesítés miatti újraküldés költségei minden esetben a Vevőt terhelik. Amennyiben a Vevő hibájából meghiúsul a kiszállítás, a nem lemondott megrendelések újraküldésének a költségei a Vevőt terhelik. Ezen költség (a tényleges kiszállítási költség) a Vevő felé kiszámlázásra kerül. Újraküldés esetén ezekután a terméket csakis előreutalással áll módunkban küldeni. A megrendelés leadásakor a megrendelő beleegyezik az ÁSZF-be, azt tudomásul veszi, és szerződés jön létre a Vevő és az eladó között. Felhívjuk figyelmed, hogy a futárszolgálatok nem jogosultak a termék kicsomagolását elvégezni. Amennyiben a csomagot hiányosan kaptad meg, úgy telefonon vagy e-mailben értesíts bennünket. Sérült csomagot ne vegyél át! Ebben az esetben jelezd a futárnál, hogy a csomagot a sérülés miatt nem veszed át.