+36 (20) 517-1792
Ügyfélszolgálat: munkanap 08:00 - 16:00
Bevásárlás Hívjon most!
0

Szállítási információk

Tájékoztató

A megrendelt csomagot a GLS General Logistics Systems Hungary Csomag-Logisztikai Kft. (továbbiakban: GLS Hungary Kft.) futárszolgálatával küldjük Önnek Magyarország területén, vagy Csenger és vonzáskörzetében rendelhet akár ingyenes kiszállítással, melyet saját járműveinkkel, kézbesítünk (lásd: babella futár).

Hűtést igénylő termékeket, alkohol tartalmú italokat és gázpalackot csak saját, babella futárral áll módunkban szállítani a biztonság érdekében. A GLS ilyen jellegű termékek szállítását nem vállalja! Amennyiben a felsoroltak közül mégis ilyen terméket rendel GLS szállítási móddal, úgy sajnos nem tudjuk teljesíteni a rendelést.

Rendelés beérkezése

Megrendelésének fogadását minden esetben egy automatikus e-mail formájában visszaigazoljuk, mely tartalmazza a szállítási költséggel együtt a fizetendő összeget. Amennyiben nem találja a visszaigazoló e-mailt, érdemes megnézni  a „Promóciók, Frissítések, Spam”-ok mappákat is levelezőrendszerében. Amennyiben így sem találja, kérjük győződjön meg róla, hogy jól adta-e meg az e-mail címét. Kérdés esetén hívja ügyfélszolgálatunkat a +36 20/517-1792-as telefonszámon, vagy írjon az info@babella.hu e-mail címre.


      GLS:      

Szállítási határidő
A szállítási határidő a GLS-el 1-3 munkanap, de általában a csomag feladását követő következő munkanap átvehető a csomag.
Abban az esetben, ha valamely árucikkünket kiárusítottuk és jelen pillanatban nincs raktáron, erről Önt e-mailben vagy telefonon értesítjük. Így, a szállítási idő megnőhet.
A rendelt csomagokról SMS értesítőt fog kapni, a kézbesítés reggelén, a megadott telefonszámra.

Fizetés, csomagátvétel
A megrendelt terméket a csomag átvételekor a futárnak kell kifizetni, készpénzben vagy bankkártyával, utánvétes fizetési mód esetén. A visszaigazoló levél tartalmazza a rendelt termékek végösszegét. A számlát a csomag tartalmazza. Kérjük a csomag külső felületét kézbesítéskor a futár előtt szíveskedjék megvizsgálni, és esetlegesen észlelt sérülés esetén kérje jegyzőkönyv felvételét és ne vegye át a csomagot. A futárnak nem kötelessége a csomag tartalmának  tételes átadása. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni.

Díjszabás:
A GLS Hungary Kft. által szállított csomagok díja függ a csomag súlyától, melyet webáruházunk automatikusan generál a megrendelt termékek súlyához igazítva.

Sikertelen kiszállítás
Kizárólag abban az esetben rendelje meg a kívánt termékeket, amennyiben a csomag átvételekor ki tudja fizetni annak díját a futárnak. Az Ön hibájából meghiúsult kézbesítés miatti újraküldés költségei minden esetben a Vevőt terhelik. Amennyiben a Vevő hibájából meghiúsul, a kiszállítás a nem lemondott megrendelések újraküldésének a költsége a Vevőt terheli. Ezen költség (a tényleges kiszállítási költség) a Vevő felé kiszámlázásra kerül. Újraküldés esetén ezekután a terméket csakis előreutalással áll módunkban küldeni. A megrendelés leadásakor a megrendelő beleegyezik az ÁSZF-be, azt tudomásul veszi, és szerződés jön létre a vevő és az eladó között. Felhívjuk figyelmüket, hogy a futárszolgálat nem jogosult a termék kicsomagolását elvégezni az utánvét kifizetését megelőzően és utána sem köteles jegyzőkönyvet felvenni, amennyiben hiányosnak tartja a csomagot, a kibontást követően. Amennyiben a csomagot hiányosan kapta meg, úgy telefonon vagy e-mailben értesítsen bennünket. Sérült csomagot ne vegye át! Ebben az esetben jelezze a futárnál, hogy a csomagot a sérülés miatt nem veszi át.

 

Gyakran ismételt kérdések

,,Hány órakkor fogják a csomagom kézbesíteni?"

A csomagok kézbesítése hétköznapokon 8 és 18 óra között történik. A kézbesítési nap reggelén kapni fogsz egy SMS-t a GLS-től, amiben egy időablakban tájékoztatnak, hogy mikor várható a futár érkezése.

,,Nem voltam otthon amikor a futár kézbesíteni próbálta a csomagot. Mi történik ilyenkor?"

Ha a futár nem talál senkit a címen, a következő munkanapon megpróbálja újra kézbesíteni a csomagot. Ha valami közbejön és tudod, hogy nem fogod tudni átvenni a csomagot a futárszolgálat által jelzett időpontban, mindenképpen fontos jelezni ezt az általuk küldött SMS-ben és emailben található linken vagy telefonszámon.

,,Ha pénteken rendeltem, szombaton megkapom a csomagot?"

Sajnos nem. Fontos tudni, hogy a futárszolgálatok csak hétköznapokon dolgoznak, hétvégén nem. Ez alól csak a hivatalos szombati munkanapok a kivételek.


 

      babella futár      

Szállítási határidő
A szállítási határidő a babella futár esetében, a munkanap 13:00-ig beérkező rendeléseket aznap kézbesítjük, az ez után beérkező rendeléseket már nem garantáljuk aznapi kiszállítással, így a következő munkanap kerül kiszállításra, de szállítással kapcsolatban egyedi kéréseket is teljesítünk, ebben az esetben kérjük vegye fel velünk a kapcsolatot, a +36 20/517-1792-as telefonszámon.

Díjszabás:
A babella futárral ingyenesen szállítunk: Csenger, Csengersima, Csengerújfalu, Szamosangyalos, Szamosbecs, Pátyod és Komlódtótfalu településekre, ha a vásárlás értéke eléri a bruttó 5000 Ft-ot, ez alatti rendelés esetén +990Ft szállítási díj kerül felszámításra.

Sikertelen kiszállítás
Kizárólag abban az esetben rendelje meg a kívánt termékeket, amennyiben a csomag átvételekor ki tudja fizetni annak díját a futárnak.  A megrendelés leadásakor a megrendelő beleegyezik az ÁSZF-be, azt tudomásul veszi, és szerződés jön létre a vevő és az eladó között.